Regulamin serwisu


Regulamin korzystania z serwisu www.pucujemy.pl


Dział I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu www.pucujemy.pl Aby skorzystać z usług firmy sprzątającej za pośrednictwem serwisu www.pucujemy.pl Klient akceptuje wszelkie warunki niniejszego Regulaminu.
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta, a także prawa, obowiązki oraz zakres odpowiedzialności Administratora.
  3. Pod użytymi w niniejszym Regulaminie korzystania z serwisu pucujemy.pl pojęciami rozumie się:
    1. Regulamin” – niniejszy „Regulamin korzystania z serwisu”
    2. Administrator” – Pucujemy Sp. z o.o., ul. Joachima Lelewela 4, 53-505 Wrocław, NIP: 897-185-60-38,
    3. Firma sprzątająca” – Pucujemy Sp. z o.o., ul. Joachima Lelewela 4, 53-505 Wrocław, NIP: 897-185-60-38 ,
    4. serwis pucujemy.pl” lub „Serwis” – internetowy serwis, prowadzony przez Administratora pod aktualnym adresem www.pucujemy.pl umożliwiający, na zasadach określonych w Regulaminie, organizowanie usług sprzątania lokali biurowych, obiektów medycznych, i innych instytucji Sprzątaczom. Serwis udostępnia system rezerwacji oraz płatności  swoim Klientom.
    5. Sprzątacz” – osoba fizyczna wykonująca usługę zlecenia sprzątania pomieszczeń biurowych, lokali usługowych, obiektów medycznych, pomieszczeń socjalnych, i innych instytucji,
    6. Klient”  – użytkownik korzystający odpłatnie z usług sprzątania świadczonych przez Firmę sprzątającą,
    7. Klient Zarejestrowany”- to  Klient, który:
      • dokonał rejestracji w Serwisie drogą elektroniczną, na specjalnie w tym celu przygotowanym przez Administratora formularzu zgłoszenia, znajdującym się na stronie pucujemy.pl oraz
      • zaakceptował treść Regulaminu bez zastrzeżeń,
    8. Profil” – zespół informacji, danych i innych elementów opisujących osobę danego Klienta, w tym wymaganych danych osobowych, przekazywanych dobrowolnie i samodzielnie przez Klienta do Serwisu;
    9. Ustawa” – Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016);
    10. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną” lub „umowa Usługi” – umowa w rozumieniu Ustawy, której przedmiotem jest świadczenie przez Administratora Usługi na rzecz Klienta na zasadach opisanych w Regulaminie,
    11. Zlecenie” – zapotrzebowanie na wykonanie określonej usługi z zakresu sprzątania biur, lokali, pomieszczeń socjalnych, instytucji zlecone przez Klienta za pośrednictwem serwisu pucujemy.pl,
    12. Usługa” – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy, polegająca na umożliwianiu Klientom:
      • nawiązywanie kontaktów i wymianę informacji niezbędnych do dokonywania usług sprzątania przez Sprzątaczy,
      • przechowywanie danych i dokumentów wprowadzonych przez Klientów Zarejestrowanych do Serwisu oraz udostępniania ich w wymaganym przez nich zakresie,
    13. Użytkownik” – osoba przystępująca do korzystania z Serwisu za pośrednictwem urządzenia lub oprogramowania, spełniającego warunki techniczne do korzystania z Serwisu wskazane w  Dziale V, będącą osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną, a także jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  4. Z tytułu wykonania usługi będącej przedmiotem Zlecenia Administrator pobiera opłaty zgodnie z cennikiem opublikowanym na stronie Serwisu lub odrębnymi umowami zawartymi z Klientami.
  5. Klient ponosi koszty własnego dostępu do Internetu oraz wyposażenia w sprzęt i oprogramowanie potrzebne do korzystania z Internetu.


Dział II. Usługi świadczone przez Administratora i Cele Serwisu

  1. Serwis internetowy stworzony jest w celu pośredniczenia w organizowaniu świadczenia usług sprzątania mieszkań, domów, pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, instytucji, po budowach i garaży. Serwis udostępnia  system rezerwacji oraz płatności Klientom.
  2. Klient po wejściu na stronę Serwisu określa parametry sprzątania, zamawia usługę sprzątania i płaci poprzez system płatności. Wybrany Sprzątacz, który współpracuje z Firmą sprzątającą dojeżdża do Klienta  i świadczy usługę będąca przedmiotem Zlecenia.
  3. Serwis umożliwia jego Klientom Zarejestrowanym wymianę informacji niezbędnych do zorganizowania i wykonania przez Firmę sprzątającą usługi sprzątania u Klienta.


Dział III. Szczegółowy sposób korzystania z funkcjonalności Serwisu. Rozliczenia.

  1. Serwis jest platformą komercyjną i za świadczone usługi sprzątania przez Firmę Sprzątającą będą pobierane opłaty zgodnie z cennikiem publikowanym w Serwisie przy składaniu zamówienia lub zgodnie z ustaleniami wprowadzonymi w odrębnych umowach zawieranych z Klientami.
  2. Termin realizacji Zleceń wynika z informacji zwrotnej przesłanej przez Firmę sprzątającą Klientowi. Warunkiem przystąpienia Sprzątacza do wykonania usługi będącej przedmiotem Zlecenia jest opłacenie Zlecenia przez Klienta.
  3. Ustala się następujący schemat zamawiania usług sprzątania przez Klienta:
    1. Klient wchodzi na stronę Serwisu pucujemy.pl.Przy pierwszym składaniu zamówienia Sprzątacz wybierany jest losowo, zaś Klient w przyszłości może dokonać zamówienia konkretnej osoby. W sytuacji, gdy Klient nie wybierze konkretnego Sprzątacza, system dobierze Sprzątacza losowo,
    2. Klient wybiera datę, ilość godzin oraz parametry sprzątania.
    3. Klient przechodzi do ekranu wpisywania swoich danych w systemie, wybiera czy jest osobą fizyczną czy firmą (wtedy NIP itd.),  ma też możliwość wpisania dodatkowych uwag.
    4. Po akceptacji regulaminu serwisu pucujemy.pl i Regulaminu sprzątania Klient przechodzi do płatności.
    5. Usługa sprzątania jest zamówiona z chwilą prawidłowego wykonania płatności, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w Regulaminie sprzątania.
  4. Dane Klienta są widoczne w Serwisie tylko dla Klienta i Administratora. Wprowadzenie ich do Serwisu gwarantuje przejrzystość zgromadzonych w Serwisie danych i umożliwi skorzystanie z dalszych funkcjonalności, których rozwinięcie planuje Administrator.
  5. W celu realizacji zlecenia Sprzątaczowi przekazywane są jedynie dane adresowe i numer telefonu Klienta, dla którego mają być świadczone usługi sprzątania. Sprzątacz jest informowany o określonych przez Klienta: czasie pracy, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia, parametrach sprzątania oraz innych dodatkowych ustaleniach związanych ze sposobem wykonania usługi sprzątania.
  6.  Płatności za realizację zleceń można realizować wyłącznie za pomocą systemu płatności on-line, dzięki czemu Klient w ciągu kilku minut otrzyma potwierdzenie zarejestrowania swojej płatności.
  7. Klient płaci kartą kredytową/debetową za usługę jednorazową przez pośrednika płatności PayPal, USA, Kalifornia.
  8. Podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie płatności jest PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem L-1150 w Luksemburgu
  9. Klient będzie otrzymywał za pośrednictwem Serwisu fakturę VAT lub paragon od Firmy sprzątającej za każdą opłatę za Zlecenie wniesioną do Serwisu. Faktura VAT jest wystawiana w terminie 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. Klient rejestrując się w Serwisie wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT bez podpisu odbiorcy dostarczanych drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.
  10. Możliwe jest anulowanie Zlecenia i dokonanej płatności; w przypadku gdy Zlecenie jest anulowane później niż co najmniej na 48 godzin przed rozpoczęciem sprzątania zostanie pobrana opłata manipulacyjna w wysokości 35 złotych brutto. Zwrot dokonanej płatności nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych.


Dział IV. Oświadczenia Klientów

  1. Klient oświadcza, że przed zawarciem z Administratorem umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną zapoznał się z Regulaminem i zaakceptował go bez zastrzeżeń.
  2. Klient wyraża zgodę, aby w ramach Serwisu zamieszczane były przez Administratora lub inne współpracujące z Administratorem podmioty, materiały reklamowe Administratora, Firmy sprzątającej lub innych podmiotów.
  3. Klient wyraża zgodę, aby Administrator przekazywał mu na podany przez Klienta e-mail istotne informacje o Serwisie, w szczególności dotyczące jego funkcjonalności lub rozwoju.


Dział V. Rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną

  1. O ile zawarta przez Administratora i Klienta umowa nie stanowi inaczej, w każdym czasie Klient, ma prawo zrezygnować z Usługi poprzez faktyczne zaprzestanie korzystania z Serwisu. Nie zwalnia to Klienta z obowiązku uiszczenia zapłaty za świadczone do tego czasu usługi sprzątania.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo zaprzestania w każdym czasie świadczenia Usługi, o czym poinformuje Klientów na stronie www.pucujemy.pl, co oznacza, że z datą zamieszczenia takiej informacji umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu.


Dział VI. Ochrona danych osobowych w Serwisie https://pucujemy.pl

  1. Klient w ramach miejsca do tego przeznaczonego w Serwisie podaje swoje imię i nazwisko lub firmę, adres zamieszkania lub siedziby a także e-mail, NIP i  nr telefonu.
  2. Użytkownik inny aniżeli Klient Zarejestrowany nie jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych.
  3. Administrator nie może przetwarzać danych osobowych Klienta  po zakończeniu korzystania z Serwisu, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  4. Po zakończeniu korzystania z Serwisu Administrator, na zasadach określonych w Ustawie, może przetwarzać tylko te spośród danych osobowych, które są:
    1.  niezbędne do rozliczenia oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usługi sprzątania,
    2. niezbędne do celów reklamy, badania rynku oraz na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Firmę Sprzątającą,
    3.  niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usługi,
    4.   dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw lub umowy.
  5. Więcej w przedmiocie ochrony danych osobowych w Polityce prywatności.


Dział VII. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Usługi można zgłaszać poprzez pocztę elektroniczną na adres elektroniczny biuro@pucujemy.pl. Reklamacja winna zawierać adres elektroniczny zgłaszającego oraz szczegółowy opis problemu. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego przez Administratora.
  2. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przesłana na podany przez zgłaszającego adres elektroniczny, na co wyraża on zgodę.


Dział VIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną poddana jest prawu polskiemu.


Dział IX. Wejście w życie Regulaminu

Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.06.2018